Vážení zákazníci,

vzhledem k tomu, že vládní opatření související s vyhlášením nouzového stavu kvůli epidemii koronaviru, mají dopad i na provoz výdejních míst Zásilkovny a na doručování prostřednictvím České pošty, ponecháváme do odvolání jako jedinou možnost doručení zásilek z našeho e-shopu přepravu společností GEIS s platbou předem.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pevné zdraví a pozitivní mysl.

Naděžda, Tatiana a Miroslav Hošťálkovi

Vážení zákazníci,

Geis Parcel CZvzhledem k tomu, že vládní opatření související s vyhlášením nouzového stavu kvůli epidemii koronaviru, mají dopad i na provoz výdejních míst Zásilkovny a dají se očekávat  i problémy s doručováním prostřednictvím České pošty, ponecháváme do odvolání jako jedinou možnost doručení zásilek z našeho e-shopu přepravu společností GEIS s platbou předem.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pevné zdraví a pozitivní mysl.

Naděžda, Tatiana a Miroslav Hošťálkovi

Auris Audio

INFORMACE K EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

PROBLÉM S DORUČENÍM ZÁSILKY?

Nastal nějaký problém s doručením Vaší zásilky? Rádi Vám pomůžeme.
Volejte +420 775 313 001 nebo +420 775 313 003, případně se na nás obraťte e-mailem: info@auris-audio.cz

Možné důvody nedoručení zásilky

  • Doručovatel Vám nedal do schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky.

    U České pošty Vám doporučujeme následující postup.
  • Přepravce zásilku ztratil

    Toto se stává zcela výjimečně. Pokud by ke ztrátě došlo, ihned Vám zdarma zašleme nové zboží nebo Vám vrátíme peníze - podle toho, čemu dáte přednost. Reklamaci si už vyřídíme s přepravcem sami.

  • U Geis Parcel CZ budete v případě nedoručení zásilky automaticky kontaktováni telefonicky. Cestu zásilky můžete sledovat on-line na www.baliky.cz. Číslo zásilky Vám na požádání sdělíme e-mailem.

Jak postupovat, je-li zásilka poškozená

  • Při doručení zásilky vždy zkontrolujte vnější neporušenost obalu a případné vady uveďte do přepravního protokolu či nám je bez zbytečného odkladu nahlašte na uvedených kontaktech. Máte také právo poškozenou zásilku nepřijmout, což potvrdíte zápisem do přepravního protokolu.

  • Pokud je po rozbalení zásilky poškozený její obsah, kontaktujte nás co nejdříve na uvedených kontaktech.