Používáním e-shopu dáváte najevo svůj souhlas s využíváním cookies. Nesouhlasím s použitím cookies v tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
kategorie
INFORMACE K EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

PROBLÉM S DORUČENÍM ZÁSILKY?

Nastal nějaký problém s doručením Vaší zásilky? Rádi Vám pomůžeme.

Volejte +420 775 313 001 nebo +420 775 313 003, případně se na nás obraťte e-mailem: info@auris-audio.cz


Možné důvody nedoručení zásilky

  • Doručovatel Vám nedal do schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky.

    U České pošty Vám doporučujeme následující postup.
  • Přepravce zásilku ztratil

    Toto se stává zcela výjimečně. Pokud by ke ztrátě došlo, ihned Vám zdarma zašleme nové zboží nebo Vám vrátíme peníze - podle toho, čemu dáte přednost. Reklamaci si už vyřídíme s přepravcem sami.

  • U Geis Parcel CZ budete v případě nedoručení zásilky automaticky kontaktováni telefonicky. Cestu zásilky můžete sledovat on-line na www.baliky.cz. Číslo zásilky Vám na požádání sdělíme e-mailem.

Jak postupovat, je-li zásilka poškozená

  • Při doručení zásilky vždy zkontrolujte vnější neporušenost obalu a případné vady uveďte do přepravního protokolu či nám je bez zbytečného odkladu nahlašte na uvedených kontaktech. Máte také právo poškozenou zásilku nepřijmout, což potvrdíte zápisem do přepravního protokolu.

  • Pokud je po rozbalení zásilky poškozený její obsah, kontaktujte nás co nejdříve na uvedených kontaktech.