Vážení zákazníci,

vzhledem k tomu, že vládní opatření související s vyhlášením nouzového stavu kvůli epidemii koronaviru, mají dopad i doručování zásilek prostřednictvím České pošty, ponecháváme do odvolání jako možnost doručení zásilek z našeho e-shopu:

  • doručení na pobočku Zásilkovny s platbou předem nebo na dobírku
  • Nejvýhodnější doručení na adresu kurýrní službou s platbou předem nebo na dobírku
  • přepravu společností GEIS / DPD s platbou předem nebo na dobírku

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pevné zdraví a pozitivní mysl.

Naděžda, Tatiana a Miroslav Hošťálkovi

Auris Audio

INFORMACE K EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Doručení zásilky Českou poštu

Uplynuly již více než 4 dny od odeslání zásilky (o odeslání zásilky Vás vždy informujeme e-mailem), ale zásilka Vám ještě nebyla doručena?

V 99% takových případů je zásilka uložena na poště. Pokud Vám nebyla doručena zásilka ani oznámení o uložení zásilky, kontaktujte Vaší doručovací poštu nebo se informujte o pohybu zásilky na www.cpost.cz nebo na bezplatné telef. lince
800 177 889. Číslo zásilky Vám rádi zašleme na požádání.

Nezastihne-li Vás doručovatel doma, můžete si na Vaší doručovací poště sjednat opakované doručení běžnou pochůzkou zdarma nebo zvláštní pochůzkou za úplatu dle platného ceníku.

 

Zde najdete kontakt na Vaši doručovací poštu v ČR; www stránky České pošty.

Zde najdete kontakty na pošty na Slovensku; www stránky Slovenské pošty.